tröttig...

Jösses vad trötter jag är! Förstår inte riktigt varför bara! Sov ju för allt i världen till tolv å nu är ju inte klockan ens elva. Märkligt... Det får helt enkelt bli en tidig kväll, trots att de är lördag.

Idag fick vi besök från skåneland! Såå mysigt o få kramas lite på Noomie o titta på deras söta lilla dotter Iris som hunnit bli 10 veckor! Stora lilla damen! Jättesöt!! Skoj o träffa Patrik åxå för den delen! :) Hela familjen Rydén kom alltså på besök här på ön, å vi tog en sväng ner till hamnen o käkade på pizzerian o sen åkte vi hem o softade lite. De var en skojsig blixtvisit! *ler* Nästa gång borde verkligen vi åka neröver... Noomie har ju faktiskt varit i götet flera gånger o jag har inte varit nere hos dom en endaste gång! Illa... Det är verkligen roliga dagar nu! Massor av besök! :D Men ett verkar kanske lysa med sin frånvaro... *skratt* En polare är nere på Öckerö för en kurs som startade igår. Men dom har hållt på från kl 7 till typ 22-23 på kvällen o än har han inte hört av sig, så dom är förmodligen inte färdiga än! Vette sjuttsiken om han kommer orka o hinna med en stökresa hem till oss. Shit happens! :) Men på måndag kommer beccis! Wihoo! Längtar! :) Nu får bara vädret skärpa till sig också. De har utlovats lite sisådär väder till veckan. De gillar jag inte! Vi har ju beställt soliga dagar med varma vindar! Snälla, kan det inte bli så?! Please? :)

Nä hövva.. nu ser jag snart i kors...
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0