vår lilla skruttis...

Vår kära lilla Cash ligger inne på djursjukhuset.. :( han har kräkts hela helgen o idag ville han varken äta eller dricka.. inge bra när man bara är en 15 veckors valp. Så jag fick ringa Västra Djursjukhuset (världens bästa djursjukhus! Så himla goa o snälla o seriösa! Me like!!!) o fråga om råd, och då bad dom mig komma in med honom. Röntgenplåtar togs och där såg man inget främmande objekt i varjefall, men det finns ju mycket som inte syns på röntgen... Så då sa veterinären att lilleman skulle få stanna kvar över natten, med dropp och ytterligare röntgen med kontrastvätska i magen. Så i skrivande stund sitter jag och väntar på att dom ska ringa och uppdatera mig. Han skulle in på röntgen för en liten stund sedan. Titt, nu ringer dom!

Kontrastvätskan hade passerat magsäcken och var på väg åt rätt håll utan stopp - än så länge iallafall! Vilket är jätteskönt! Tror ändå inte det ska vara nåt stopp på "slutspurten", men jag är verkligen glad att han är i trygga händer o får i sig den näring han behöver! Han var pigg och glad sa sköterskan! :) Det är vår lille prins det! *ler* Längtar till imorn... då jag hoppas, och ändå tror, att vi ska få hämta hem honom igen!! I pray we will.... :)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh jag hoppas att det är bra med lilla vovven!!! Hur mår han? Har du fått hem honom???



Jag och Molly tänker på er!!!!



Kram

2009-04-08 @ 07:36:42
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se
Postat av: mams

eftersom hon inte skriver nåt nytt inlägg så kan jag tala om att han är hemma igen och mår mycket bättre! :) "mormor" Karin :)

2009-04-09 @ 15:54:18
Postat av: Nilla

Vad skönt att höra!!! Det är därför man har mormödrar!!! Tack Karin!!! :)

2009-04-09 @ 16:20:31
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0