Får hon ett ryck så får hon!

Japp, fyra blogginlägg på en dag, jämnar väl upp torkan lite? Hehe... Skulle mest bara säga att latten blev GRYM! Galet god, men som älskade mor skulle tycka - alldeles för lite kaffe å för mycket mjölk. Där är vi inte så eniga! Hehe! Å appropå mami - om en vecka är hon & papi här! Rackarns skoj! Ser verkligen fram emot de! Onsdag kväll/natt till måndag fm får jag ha dom här! Hoppas på fint väder! Framförallt på lördan! Då ska papi å jag på flygdag! Weehoo! :) men nu är de sovdags! Cash kom precis å snusade mig i nacken. Snart kommer han flytta sig från platsen ovanför mitt huvud, till att lägga sig bakom min rygg, till att lägga sig vid mina fötter. Allt i vanlig ordning! Ja se där, nu ligger han bakom min rygg o slumrar. Bara fötterna kvar då. God natt!

Kommentarer
Postat av: mams

ja du är som en ketchupflaska! ingenting, ingenting, ingenting o så allt på en gång! :o) kul att läsa som vanligt - o jaaa, de ska bli sköj att komma till hönö igen! Kram

2009-08-20 @ 07:48:38
Postat av: moi

hehe... jepp, mera ketchup åt folket!!!

jaaa, nu är de inte långt kvar du!! :D Hihi!



Kram!

2009-08-20 @ 17:02:06
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0