Just ja!

Jag måste bara skryta lite! Ni förstår, jag har en förbaskat duktig karl jag! Jag sa till honom att jag skulle skryta lite om honom på bloggen efter lördagens match. Men jag har inte fått tummen ur, så nu när jag sitter här o tok-bloggar måste jag slå slag i saken! Hönö vann med 5-2 (visst fick dom bara in 2 mål pälskling?) och Hönö IS nr 5 gjorde två av målen och två assist. Jag behöver knappast skriva vilken som har nummer 5? Nä precis, var väl det jag tänkte. :)

Men bara "för att" så kommer här lite roliga siffror! ;)

Poängliga på första plats:
Nr 05
Namn Jonas K
Matcher 13
Mål 19
Assist 3
Gult kort 0
Rött kort 0
Poäng 22

Nästa "man till rakning" ligger på 14 spelade matcher, 10 mål och 5 assist. Dvs 15 poäng. Min käraste ligger som vanligt i toppen o glänser! ;) STOLT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0