Sådärja!

Då var vi hemma igen efter en intensiv Nordstan-vistelse. Det gick ganska bra, trots att killen var helt galen när vi kom dit. Dofter i överflöd, folk i mängder och matte, vem är hon? Två små missöden i form av... hrm.. ja, bajs och kiss inträffade och det var säkert folk som blev irriterade över detta. Men vi städade ju undan efter herrn så... Försökte få mister att do the nr 2 innan vi åkte men han var bara intresserad av sin åkbur. Det var väl kanske mitt misstag. Borde kanske tagit ut honom på en prommis innan buren flyttades ut osv osv osv. Är förvisso ingen garanti att det skulle varit missödesfritt för det. Jag är väldigt nöjd ändå, för vi tog oss en liten fika innan vi åkte hem. Det är det underbara med stora gallerior, enda stället förutom hund caféer där man faktiskt kan lyckas få sig en kopp trots att vovsen är i närheten. Cash la sig ner efter en liten stund, och DET är jag tacksam för! Det bevisade bara att han kunde koppla av trots alla nya dofter och miljöer. Så jag är nöjd. Trots allt.

Det gick även kalasbra på shoppingfronten! *ler* Lyckades å hålla mig i skinnet! Det blev ett par jeans leggings, som jag hade planerat att köpa. De inhandlades på JC för 199 kr. Har inte testat dom än bara. Det tänkte jag INTE göra i provrummen, som jag säkert ändå inte hade kunnat komma in i med min eminenta permo. Dels en hund, och assistent. Nej tack! Gör det ju inte ens i vanliga fall utan hund i släptåg! Hehe... Men hoppas de ska funka bra på mig.

Sen tog vi oss en liten sväng till kära Classes! (Claes Ohlson that is) Jag kom på att jag ju skulle köpa en mjölkskummare. Väl där hittade jag även en kaffeburk som jag var tvungen o köpa. Den skrek ju på mig så innerligt. Var liksom tvungen å få tyst på'n! :) Den passade iallafall förträffligt bra här hemma! Så nu är det bara till att ta och göra en liten pytte-liten-mini-mini latte och inviga grejjan! :D Jag har ju redan druckit lite latte på espresso house, men..... jag är så sugen och det blir verkligen fantastiskt gott med den där latte art mjölken! Me like a lot!!
Så, de blir nog en sväng ut i köket nu. Fast jag inte borde. Men det är så mycket i den här världen som man inte borde. Min matstrupe får gnälla sen. Munnen vill  ha mer. *skratt* Well well, have it där ute i vida världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0