God Jul!

Jodå, jag kom upp i måndags. Dock skulle planet egentligen ha gått kl 18.30 enligt tabellen. I verkligheten blev klockan 20.05 innan vi drog iväg, då skulle jag egentligen ha varit framme för 30 minuter sedan! :P En sak är då säker, nästa gång som Cash ska flyga, ska han få lugnande innan. Fy rackarns, han var så skakis... Dessutom var dom stenhårda den här gången - han fick inte under några som helst omständigheter sitta i mitt knä efter start. Det fick han i maj när vi flög upp och hem. Alltså, väskan hade jag i mitt knä och så öppnade vi den lite så han fick sticka upp huvudet. Men den här gången var det strängt förbjudet. Det var lite jobbigt att inte kunna kolla läget med honom, men men! Nu är det nog historia för honom :)

Det var dock allt annat än varmt när vi landade!!! *hutter* -18 på måndagen och innan kvällen var slut så var det -23 grader. Cash tyckte inte riktigt det var ok! Däremot var all snö väldigt ok! *s* Men nu är det iallafall bara -10 så det känns gött! Sitter här en snabbis vid datorn innan allt drar igång för idag, och lyssnar på mina syskon som övar lite inför midnattsmässan som dom ska spela på ikväll/natt. Det kommer bli fantastiskt vackert!

Så, jag tänkte bara passa på att önska alla en fridfull Jul och önska er allt gott där ute i wida wärlden! Och älsklingen min, vi saknar dig här uppe i snön o kylan! ;)

Varma julkramar från mig och lurv!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas du haft en härlig och underbar julhelg! Ska kolla av hur det ser ut framöver och försöka ta mig ut med Molly nån dag och träffa er.



Julkramar i massor

2009-12-26 @ 22:06:55
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0