Nattsudd igen!

Ligger här i sängen, med Cash snusandes mot min nacke. Känner hur det rycker i ögonlocken, mot min hals, när han drömmer. Där har han legat ett tag nu. Hur mysigt som helst! Hihi... Hörrni, JAG ÄR FÄRDIG MED JULKLAPPARNA! Såå gött! Men nån fluga bidde det inte. Däremot var jag in till svärmors butik och tiggde till mig lite röd sammet. Så här ska SYS en fluga! Tänkte fråga systeryster om Chico också vill ha en :) För all den där sammeten skulle räcka till 20 flugor! Får se om jag hinner med det innan flyget på sönd, annars får de bli pyssel hos mamma o pappa! Så nu återstår bara konststycket att få ner allt i resväskan... Har börjat och det ser inte helt ljust ut! Ehm... Dumma onödiga saker som andningsmaskinen o sådär :P Nu ska jag försöka sova, ackompanjerad av min kärastes zzznarkningar! Tack o lov att han är frisk från förkylningar emellanåt iaf ;) Gonatt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0