Nytt objektiv i livet! ;)

YES! Som jag längtat!!! Men igår blev det äntligen inköpt! Eller, ja, köpt och köpt, avbetalning is the shit! ;) Jag är nu en stolt ägare av ett Sigma 70-300 och jag är skitnöjd! Måste införskaffa en ny väska bara. Typ till veckan!

Årets stora julklapp till mig själv :D *nöjd* Lite korkat var det dock, jag har ju köpt kameran på avbetalning hos Media Markt i gbg och har med andra ord ett konto hos dom där. Men när han slog in mitt personnr här på s-valls Media Markt så fanns det inget konto! En snabb titt på hans skärm förklarade varför. Media Markt Gbg har avtal med Handelsbanken finans. Media Markt Sundsvall har avtal med Nordea. Smart? Nja... Så då fick snälla pappa skriva det här avtalet på sig då den inte ville godkänna mig utan lite meck. Den stackarn som jobbade i butiken var dyngstressad då han verkade vara själv på fotoavdelningen, och kön bara växte... Så jag föreslog den fina lösningen till pappa! ;) "Ja om du tänker betala det så!" fick jag till svar. Njaaa, jag vet inte ja? Ska jag? ;) 

Tänk vad det är sjukt det här med tiden. Nu har jag alltså varit hemma hos min älskade familia i över en vecka! Och imorn, eller tja idag om man ska vara petig, kommer min älskling upp! Gillar dock inte riktigt att han ska köra upp själv de 83 milen i vintersverige. Det ska bli väldigt skönt när han väl kommit fram hit! Och jag vet en liten kille som kommer bli väldigt, väldigt glad att få träffa sin kära husse! Vet iof en till som kommer bli galet glader och lycklig :) I skrivande stund tycker Cash att jag är rätt korkad som inte går å lägger mig. Fast det ser inte ut att gå så stor nöd på honom. Han ligger i lillsysters knä och småsover när hon sitter o blippar på sin dator. Vår lilla knähund.... :) Att mysa is his thing!

Men nu ser jag snart i kors, och det är Hög tid att slagga! Om min syster vill få sluta jobba idag that is? ;) Natti!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hur gick det för lilla Cash på nyår? Jag hoppas det gick bra för er...



Jag är så ledsen att jag inte hörde av mig. I lördags em fick jag veta att familjen bestämt att vi skulle äta tillsammans ute på Jop´s och sen gå på bio - Luftslottet som sprängdes. Var på väg att ringa och sms´a,men det kom nåt ivägen hela tiden och helt plötsligt var kl över 18. Jag ville så gärna komma ikväll och lyssna på er, men tyvärr blev det inte så...



Hur ser det ut i veckan för dig? Tänkte om vi ska försöka få till en lite träff?



Kramar i massor!!!

2010-01-04 @ 02:51:20
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0