Sjukt länge sedan sist!

Som alltid när jag har tänkt slänga upp lite bilder, så tar det sån tid för mig att komma till skott! Fast den här gången var det även att det strulat med några små filmsnuttar som jag tänkte få ut. Jag återkommer... Ska försöka få rätsida på't så fort det går...

Annars rusar JULEN på med stormsteg och jag känner att jag inte riktigt hinner med mig som jag hade tänkt. Men imorn ska här inhandlas den sista klappen, sillen och lite annat smått o gott *s*

Ikväll har jag roat mig med att "sanera" lille lurven. Eller, jag stod för borstandet i 1½ timma och sedan joinade vi våra krafter och tog ett bad av lilleman. Så nu är han sådär tokfluffig och gosig igen! Ska förresten försöka att hitta en liten röd barnfluga till honom till julafton. Sådäså. Ludde hade alltid en på julafton, och det är liksom så det ska vara! Ska vi vara julfina så ska vovvarna också vara det! :) Han ska för övrigt få träna på att vara själv ett tag imorn också. Det är så infernaliskt svårt att få till träning på det tycker jag, när jag alltid är hemma! Men imorn blir det säkerligen en timma iallafall. Om jag inte fastnar hos fiskhandlarn *s* Så många sillar att välja bland... *smask*

Julstämningen börjar så smått, så smått att infinna sig. Granen klädde vi i måndagskväll, och den blev jättefin! Kungsgranar, dom är så galet fina! Cash tycker det är jättemysigt att ligga under den och filosofera. Eller tugga på de nedersta grenarna *grrrr* Då blir matte lite ilsken! Men bara lite... ;)

Nähä, mannen anser att det är läggedags för mig, så jag får väl göra honom till viljes dårårå. :P Åker ju snart hemifrån i en himla massa dagar innan han kommer upp till mig! 10 dagar för att vara precis. Det kommer kännas som en evighet! Men hur var det nu igen - inte gå å längta bort de dagar jag ju har hos min älskade familia! Det har jag ju lärt mig, har jag ju sagt. *ler*

Gonatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0