Skit, skit, skit!!!!!!

Planeringen har totalt kraschat. Jag o lurv skulle ju flyga upp till sundsvall ikväll. Trodde vi ja. Sitter på planet och hör i högtalarna ord som "vet inte om vi kan starta" "dåliga bromsvärden" "inväntar besked, beslut ska tas". Efter 15-20 min hör vi "tyvärr, det är ett dåligt besked. Vi kommer inte iväg idag." PISS!!! Så nu är vi hemma igen... Vet inget om morgondagen, mer än att jag ska ringa biljettbokningen för info o ny resa. Jag ville ju vara hos min familj nu ju! Är arg, trött, besviken o ledsen... Gonatt.

Kommentarer
Postat av: mams

ja men du kommer säkert ikväll istället!! konstigt bara att dom inte kunde ge besked innan ni satt i planet!! kram kram

2009-12-21 @ 08:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0