GÖTT!

Man blir ju bara så lycklig! Nu är det mitt i natten och de är fortfarande 19 grader ute! GÖTT!!! De blev en mycket härlig kväll på fotbollen iallafall! Trodde de inte direkt skulle gå vägen för jonas och hans hönö is när dom mötte serietvåan, för bollen gick in i helt fel mål både en och två gånger. Men helt plötsligt rasslade det till och på två minuter stod det 2-2! Tror det var den där vätskepausen, hehe.. Så inför andra halvlek kändes det bra mycket mer lovande. Men säkert kändes det då rakt inte. Men jag skrev ju att det blev en härlig kväll, och de blev även en lyckad kväll för hönö is! Grabbarna vann med 5-2! Och jonas gjorde ett mål! Duttig duttig! Imorn bär de iväg på 35-årspresent shopping, trots att det ska bli ännu varmare imorn! Men, men, det måste göras! :) Så jag kom på den smarta planen att cash ska få busa med sin kära lekkamrat algot! Han ska få vara hemma hos algot och hans matte hanna! Dom två vovvarna såg varandra på matchen och dom blev alldeles olyckliga att dom inte fick ses! Så då kom jag på min plan... Och tack hanna att du vill ha den lille busen! Dom båda kommer bli överlyckliga! Nä, nu är det dags att försöka sova! Myggnätet i fönstret är på plats, så nu hoppas jag att jag inte ska flyta bort! ;) - KRAM -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0