Midsommar!

Då har årets midsommar gått av stapeln! Den blev väldigt trevlig får jag allt säga! Vi vaknade sent - fy så skönt de var o soooooova! Cash höll med oss, vi gick inte upp förrän vid ett :) Vid fyra tiden var vi hos Jonas bror, där det vankades kubb, i det skumma vädret! I ena stunden var det sol, och riktigt skitgött därtill! För att i andra stunden blåsa, och med solen i moln så kom ösregnen! Så höll det på hela eftermiddan - kallt - varmt - regn - sol - solregn! Vädret hade beslutsångest tror jag! Sen vankades den traditionella midsommarmiddan! Färska räkor, kräftor, alla de sorters sill, färskpotatis, "bagebröd" and you name it! Smaskigt! :D Sedan när det börjat bli lite för mkt förfriskat för min smak så drog jag hem till svärmor :) och blev glatt välkomnad av vår vovve som hade fått spenderat tid hos "farmor" istället! Han hade fått grillad torsk i sin mat, och slurp hade det sagt så hade han ätit upp hela dagsransionen i ett nafs! Säger då de... *s* När jag kom dit så hade dom prexis tänkt spela spel, och det blev pratmakarna tillslut efter mkt om och men *ler* Jösses så jag skrattade! Vi förlängde våra liv med minst 50 år! Jag har fortfarande ont i magen av allt gapflabb! :P Mkt lite blir mkt roligt när man är i helt fel sällskap *asg* och en smula för trött ska väl även tilläggas... *s*

Nä, nu är det dags att hoppa in i bingen - är aptrött!
Vi höres igen :)

- KRAM -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0