Nu är det verkligen, verkligen sommar!

Japp, så är det! Det är härmed bestämt, klubbat och klart! Den riktiga sommaren är här på riktigt! Gick prexis hem med lilleman från svärmor, i linne! Klockan är nästan elva och det är 20 grader ute. Jag som är kanske världens mest frusna människa tyckte att det var rätt gött o vandra hem i linne! Mycket, mycket trevligt! Me like! :D

Var som sagt hos svärmor! Hon har köpt en makapär som verkar väldans trevlig må jag säga! http://www.nuskin.com - där finns produkten, och det är rätt nytt så de finns inte nån site på svenska än. Det är en liten manick som har ett sanslöst stort arbetsområde! Hon gjorde en ansiktsbehandling på mig som verkligen går ner på djupet och rensar ut (erica den största slarven of all times gör ju bara rent ansiktet i duschen). Snacka om att jag har slät hy nu efteråt!!! Rena babyfacet *s* Sen så gick hon över mina axlar och nacke med en creme som är smärtlindrande. Svärmor har väldiga problem med en höft, och hon kör den där saken varje morgon, och nu har hon knappt nån värk alls! Sweet... :)
Den här lilla saken kan alltså jobba rent "kosmetiskt" å ta bort rynkor, strama upp den dumma dubbelhakan o gäddhänget, arbeta med hårbotten och återuppliva glest hår, eller trolla bort värk i kroppen! Som sagt, den verkar väldans trevlig och jag har bara räknat upp en tiondel av vad den gör! Hon ska ha ett "party" nästa torsdag, ska nog försöka gå på de tror jag. :)

Jäpp japp jopp, det var allt för idag. Imorn vankas det 35-års och 52-års kalas! Det blir nog väldans trevligt tror jag! Det brukar det bli :)

- KRAM -

Kommentarer
Postat av: mams

då kan hon väl ta med den om hon kommer upp på besök i sommar!?? låter ju lite intressant om man säger så... gäddhäng har jag en massa av! :o)

2009-06-27 @ 09:32:46
Postat av: moi

japp! de pratade vi faktiskt om att hon skulle göra! jag tänkte mest på ditt hår o axeln är de som bråkar va? kramisar!

2009-06-27 @ 12:00:07
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0