Så tröttsamt!

De är verkligen hur segt som helst å inte kunna somna... Gick o la mig vid ett. Nu är klockan snart tre. Sambon ligger och snusar gott vid min sida o vovven ligger o sover på mina fötter. Å här ligger jag o blippar på mobilen. Jag borde SOVA! NU! Men är ju inte nå trött.. Jag var för övrigt och klippte mig idag. Gött å ha det gjort och få lite ordning på eländet ;) Men jag har beslutsångest! Funderar på å permanenta håret å göra toksmå lockar! Men vet inte om jag vågar... Dyrt dessutom. :) Men tror de skulle va en skön friss! Så därför bidde de ingen drastisk klippning idag. Sparar på längden ifall jag får lust/råd/mod å gå den toklockiga vägen! :P Ja, ja, jag får väl göra ett försök till å sova nu då! - KRAM -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0