Yes, SOMMAR!!!

Fy så gött det är nu! Solen steker, himlen är klarblå och vinden är varm - det är sommar! Det ska tydligen vara en 18-19 grader på nätterna en vecka framöver, så de låter ju ytterst lovande! Om nu www.yr.no Inte ljuger dvs.. Hehe! Jahopp, då har vi haft årets "p-möte inför sommaren". Inte så jättemkt till möte som lite soft häng och introduktion inför höstens chefförändring för mina assar. Sofi som är boss över mina små slavar, ska ju bli mamma om 2 månader, så hennes ersättare skulle få träffa oss och vi honom. Men han verkar vara en skön prick och sköna prickar gillar vi! Han är dessutom 77:a, å de säger ju allt ;) Men det känns allt lite vemodigt! Nu kommer jag ju inte träffa soffan förrän om ett drygt år! Galet! Men de går nog bra.. På nå vis :) Nä nu ska jag nog bege mig ut i dom 26 graderna! :) Cash verkar nöja sig med att va inne, de där med värme är inte riktigt hans grej. Får se om vi kommer iväg till stranden nåt innan jonas ska spela sista fotbollsmatchen innan sommaruppehållet, annars får de bli imorn. Om vi inte ska in till stan. Ajja, de löser sig! ;) Ta hand om sig o bränn inte upp sig i solen! - KRAM -

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vi har oxå fått sommar nu!!! Så otroligt skönt!!! Men tyvärr håller inte Molly med. Det är alldeles för varmt med 25 grader i skuggan. Lilla stackaren bara ligger och flämtar...



När kommer ni upp till Sundsvall då??? Våra små bebisar måste ju få träffas snart!!!



Kram kram

2009-06-24 @ 19:06:39
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0