dötid på jobbet..

Jahopp, då sitter man på jobbet då. De är oftast riktigt skoj, men nu är det SEGT! De kunde gärna få komma lite kunder nu. :) Ser fram emot när cash blivit lite äldre så han kan följa med hit! Å så jag kan jobba mina fredagar igen! Är så mycket mysigare å jobba ensam med svärmor än övriga dagar då hon mest passar på å uträttar ärenden när jag är här. De är inte riktigt lika kul å jobba med Marianne.. Taskiga jag! Men så är de iaf. Men dagen har gått himla fort ändå, å nu är de bara en dryg timma kvar! Måste även säga ett MEGA GRATTIS till min sötiga lillsys som fyller år idag! De är dock lite sjukt, du kan ju inte gå å fylla 23 tycker jag! Säger de igen, max 18 får du fylla. Å hör sen! :) Nähä, tänk om jag skulle försöka göra nån nytta åxå? Vi höres! :) KRAM!

Sådär, då var man hemma igen. Var bara tvungen o slänga upp några bilder på vårt lilltrassel!
Sen ska jag återgå till Tv'n! :) Tjoff så länge!


Var ju tvungen å lägga upp nån bild på lilltrassel åxå. Mer bilder kommer sen! En skön liten krabat de här.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0