imorn åker min pälskling iväääg!

Det är då värst vad jag är van och bortskämd med att få bo här hemma med mitt hjärtas älskling! Sa det till honom ikväll, att jag inte alls tycker om när han åker bort! *ler* Det blir så tomt här hemma, även om vi nu har en liten ulltuss här hemma också. Det är inte samma sak om han inte är hemma helt enkelt! Nu låter det som att han ska åka bort till världens ände (som Shanghai eller nåt *s*) och vara borta i en halv evighet! Riktigt så "illa" är det inte. Han ska bara ner till Danmark över helgen på fotbollsträning. Men jag gnäller och gnölar lite ändå! För att jag vill och kan! *skratt* Så i helgen blir första gången som Cashen och jag ska klara nätterna på egen hand! Ska bli ytterst intressant o se hur de går med kisseriet... :) Har planerat att vi ska gå o lägga oss SENT (typ kl 2 på natten) och så ska kära, oumbärliga svärmor komma på morgonen o ta en morgonkiss med honom. Sen hoppas jag på lite sömn fram till en sisådär elva-tolv! :) I hope. De borde inte vara några problem, men vi får se hur de går! Nu hör jag en himla gnällig vovve, undrar om de behövs en utesväng eller om han bara är gnällig för att det är sent? Det är mycket med det hundiska! ;)

Ta hand om sig där ute!!
- KRAM -

Kommentarer
Postat av: rebecca

Så det var därför du föreslog att jag skulle komma och hälsa på i helgen - så att jag skulle ta nattvandringen med hunden...

2009-03-27 @ 00:26:10
URL: http://baralite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0