Lite bilder

Jag har äntligen lyckats fått tummen ur o slängt över lite bilder från kameran. Det har ju som fotats en del de här veckorna, men sen har bilderna märkligt nog inte kommit längre! Men här kommer iallafall fyra från 24 feb till 14 mars. :)





Å han bara växer o växer! I onsdags vägde han ungefär 2.2 kg och idag väger han 2.35 kg! Men så är det ju väldans gott med mat åxå.... :) Igår blev han ju faktiskt hela 12 veckor! Så på onsdag är det sprut-dags! Nä, nu ska det här pyret och jag strax hoppa ner i sängen med husse :) Fast, han la sig just till rätta under min stol, så han tycker nog att kvällsrutinen är prexis som den ska just nu.. *skratt* Slumra lite under mattes stol innan det är dags för natta. Han har haft en händelserik dag idag iallafall. Var iväg o träffade den lika försiktiga japanska spetsen Ester! Hon tycker egentligen inte om valpar ett dugg! "För allt i världen, låt mig slippa alla påstridiga bjäbbiga o jobbiga äckelvalpar!!!" Men Cash är den förste valpen som hon godkänt! Å idag lektes det tilloch med litegrann! Tills mister blev lite för på och hon fick säga ifrån. Då var det inte lika roligt o leka längre tyckte lillfjant ;) Men de är skojsigt att han hittat en likasinnad tycker jag! Bra med bra erfarenheter, såna samlar vi på. *ler*

Nä, NU är de dags for the bed! Imorn kommer bli en lång dag.. Musikal för hela slanten! Som alltid kommer man vara något leds innan veckan är slut, men de Är ju roligt åxå :) Mer om detta en annan dag!

Poff!

Kommentarer
Postat av: mams

ja men hallå.. hade ingen koll på att du bloggade!! men nu är länken sparad! :)

2009-03-17 @ 20:45:38
Postat av: moi

hehe, jepp! jag fick äntligen tummen ur! å snart kommer du!! Wihooo!

2009-03-17 @ 22:43:06
Postat av: lillasysteeer

Ja säg då dä! Och du, tackitack för grattiset =)

Söta bilder på lilleman! Kramar

2009-03-18 @ 21:12:07
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: moi

Danke lillsys! :) Jag kan inte annat än hålla med ler De är så synn att du inte får se honom nu när han är riktigt liten! Du bor för lååångt bort!!! Kramisar!

2009-03-19 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0