Musikaldag!

Phu.. jag är trötter! Å ändå var det veckans lugnare dag. Jag är ju med i kulturskolans blåsorkester, och varje år har vi ett projekt med hela kulturskolan då vi sätter upp en liten musikal. Allt handlar egentligen om att kulturskolan vill visa upp sitt utbud inför framförallt treorna för att locka barn till att börja musicera, dansa, spela teater eller fördjupa sig i multimedia. Men jag tror nog att projektet har växt en hel del från hur det såg ut i början och hur produktionen ser ut idag. (Nästa år är det 10 års jubileum!) Det är alltid ett tema som håller ihop allt. Det är mitt tredje år och vi har gått igenom Musikalresan, Vi är pirater och nu i år har vi temat film. Jag tycker nog att de andra åren har varit lite bättre än årets.. Faktiskt. Men, men! Det är skoj och underhållande. :) (Även om jag ju faktiskt tycker att orkestern är den enda som ÄR repeterad och redo för föreställning i dagsläget.) Idag var det genrep och premiär. Imorn är det tre föreställningar (välkomna på kvällsföreställning kl 19! *ler*) och på torsdag är det tre till. Men bara två för min del. Man ska ju liksom få ihop det här med hundvakt också! :)

Jag hann med en sväng till läkarn också. Hade tid kl 16 för att kolla upp mina bihålor som bråkat i flera många massa himla tröttsamma år! Är alltid täppt i näsan när jag vaknar. Är så tröött på't! Så nu ska jag börja käka nån medicin för kronisk bihåleinflammation o dona med nån spray i diverse veckor o så ska det göras en allergiutredning. Så får vi la se vad som sägs!

Nä, det får bli en tidig kväll ikväll. Ögonen svider och kliar, det är dags för att krypa till kojs!
Fö' iiika hon äl tlööööööööött......


tlööööött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0