vilket underbart väder!!

Jag blir helt lycklig så fort solen lyser och jag känner värmen mot min kind! Det är VÅR! Jag sitter på vår veranda och tittar på Cash som studsar omkring på gräsmattan i ena stunden och i den andra ligger han platt på marken, tuggandes på en pinne o njuter av solen han med. Det är livet! Just nu kom Jonas lillasysters katt Måns ner, och Cash är helt förstöööörd! "Jag vill ju leeeekaaaaa!" Han ligger ner o småskäller med sitt ynkliga lilla skall, men Måns bara ligger på räcket o kunde knappast bry sig mindre. Tror de börjar bli dags för Cash å träffa en lek kompis så han får busa loss lite! Slänger in lite bilder på krabaten från i fredags. Behold!



Ja då har den här helgen flugit förbi! Swooosch sa de, så hade den passerat! Men det har varit en superbra helg med lilla kära mamsen! På fredan lyxade vi till det med en lyxlunch, åkte o köpte färska räkor i fiskaffärn. Dom satt fint i kistan! Sen hade vi mest en softardag med mammas lagade mat (smask!) och Let's Dance. =) Lördagen bjöd på ett nästan lika fint väder som idag, så då satt vi på verandan o njöt! Sen flöt resten av dagarna på med visiter hos svärmor o svärfar, mera god mammamiddag o gött häng med mami! Ja just, hon fick även äran att sätta upp vår förlovningspresent som vi fick av henne o pappa. Vi har nu ett jättefint väggord på sovrumsväggen! Eller vad tycker ni?



Jag tycker de blev så fint så fint! Tack igen mamma!! Vi fick slita lite där, men tillslut kom de på plats! Det var riktigt, riktigt gött o ha dig här i helgen! Me like! Tack o lov för smidiga flyg så Sverige krymper lite! :D

Det som står här ovan blev komponerat tidigare idag, på min eminenta mobil, men jag hade för fullt upp med diverse göromål så det blev aldrig publicerat, förrän nu. Men eftersom jag nu sitter här vid datorn så kan jag ju passa på att lägg upp lite fler foton. Jonas har haft kul några mornar och fotat mig o Cash.. Ha så kul :P Och jag passade på å fota galningen idag när han lekte som bäst med Rebecca! (filåt för huvudkapningen beccs!!!) Here goes!


 

Sen kan jag ju visa lilltrassel från hans bättre sida.. Den nyborstade och nyklo-klippta sidan! *skratt* Det får bli allt för idag och sen tackar vi för oss!! - KRAM -



Kommentarer
Postat av: Nilla

Så du har oxå fallti för blogg-trycket fniss



Gud så söt han var Cash!!! Snacka om att man har fullt upp när man har skaffat sig en lite skrutt! Ni är iaf två, tänk på stackars mig som är ensam... Eller jag har två katter som iofs inte är så hjälpsamma.



Kram

2009-03-24 @ 14:54:15
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se
Postat av: mams

ja det va som vanligt mycket najsigt att hälsa på! o nu ännu mer tack vare den lille... många flashbacks blev det i helgen! men han är inte samma hund - en helt egen personlighet! det är bara pälsen, tassandet o busandet som är detsamma som Ludde var..

kramar på er!

2009-03-24 @ 19:16:40
Postat av: moi

jag kan inte annat än fullständigt hålla med dig mamsen! :D i allt! ler



många stora kramar tillbakas!

2009-03-24 @ 19:25:30
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag tänkte fråga om jag får länka till din blogg från min?



Kram



ps. tack för dina underbara kommentarer!!!

2009-03-25 @ 09:33:32
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0