Hemma igen!

19.00 Tack gode Gud för det! Det gick fort och var ingen fara. Skönt, skönt! Fast ett litet minus blev resultatet ändå.. Läkaren var lite oroad över min puls. Den låg som lägst på 88, och jag såg att den gick upp till 120 när jag bara satt där o åt min macka... De är inte så jätte bra i längden. Och vad jag vet så har jag typ nästan "alltid" legat högt. Så, han tycker att jag ska börja käka beta blockerare. Vilket min kardiolog också redan varit inne på, men vi sa att vi skulle avvakta ett tag till. Jag går ju på en årlig kontroll på hjärtmottagningen i Mölndal (förresten, jag kommer alltid att åka till Mölndals akut istället för Sahlgrenska hädanefter! De gick ju så fort!!!) och senast jag var där var tydligen i februari i år. Så nån gång i början av nästa år är väl nästa datum skulle jag gissa. Men läkarn på akuten idag tyckte att jag skulle försöka få en tidigarelagd tid. Jag får helt enkelt ta och ringa dom på måndag. Men hjärtslagen behöver jag iallafall inte oroa mig över. Det såg lite ut såhär ungefär, på den fina EKG monitorn. *s* Fritt redigerat.. Hehe...

 

Take care där ute! Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0