Sketna skit

De är dags för månadens mest jobbiga dag. (Vilket iof är lite överdrivet.) Vaknade 6.30 av en riktigt störig och enveten mensvärk. Kunde inte somna om och har så uppenbarligen inte gjort nu heller. Men jag ska ju inte klaga eller gnälla egentligen. Värken är acceptabel, so far och må den snälla Gud inte bli värre... Det är nog det jag oroar mig för mest... Att det ska övergå till cystvärk. Gode Gud, låt det inte bli värre!!! Så idag ska jag då börja knapra p-piller igen i hopp om att cystan ska sköta sig framöver. Men nu ska jag försöka somna om. Känns i skrivande stund rätt omöjligt, men sömnen kanske infinner sig. Sen.

Kommentarer
Postat av: Snoris

hohoo!! Tack för ändringen, tänkte precis be dig nämligen =) Kramar!

2009-10-08 @ 16:05:25
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0