Sötnosen vår!

Det får bli lite bilder idag igen. Passade på att fota lilleman inatt när han låg här på soffan i datarummet och såg alldeles sådär toksöt ut!

 

Sötast i hela världen! Dessutom passar han in så bra bland kuddarna och den ljusa soffan *skratt*

 

Slängde fram kameran idag med, när han satt här i soffan igen och var så där bedårande igen. Om han hade kunnat prata hade han stönat fram ett "Men maaatteeeeeeee, lägg aaaaaaaav!!" i ett rungande tonårsstön. Han försvann. Smet iväg med sitt gamla märgben. Tråkmatte med blixteländet. Fy för rackarns, med henne vill jag inte vara! Men det blev fina bilder *ler*

 

 

 

 

Nu har lilltrassel dragit upp sitt nya favoritben (lamm smak) och ett kokt grisöra i soffan. Det smaskas ljudligt här bredvid. *ler* Han borde vara urbota skittrött idag! Var helt knäckt efter gårdagens strapats förut idag, och Jonas och Cash var upp i bergen idag igen i någon timma. Jag tror han är övertrött! *s* Urk, jag borde verkligen ha tagit itu med hans päls igen.. Kom ju inte så långt sist.. Det får bli nya tag på fredag!

 

Vi höres o synes! Imorn vankas det Flickan som lekte med elden! Weihoo, jag har längtat sen jag såg Män som hatar kvinnor! Däremot borde jag ha läst om böckerna igen.. ajja, de får bli som de blir på den punkten! *s*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0