Dagens långpromenad!

Jonas hade säsongens första istid ikväll, och eftersom det var så himla gött väder idag, tänkte jag att vi kunde vandra till ishallen och titta lite på träningen! Den skulle vara mellan 20-21 och så skulle vi åka bil hem. Värmen som var idag på dan, var tyvärr inte riktigt lika närvarande vid halv 8 när vi gick ut, men det var rätt skönt ändå. Och solnedgången var oerhört vacker! Promenaden tog en timma och lurvas var rätt trött, men glad. Väl inne i ishallen var det inte Alls lika roligt om man är en vit och lurvig valp. Han formligen vrålskakade i mitt knä. Alla skotten i sargen lät nog lite för mkt för hans små känsliga öron misstänker jag. Så efter 20 min i iskalla kylan i hallen, gick vi ut i sommarkvällen *s* Det kändes nästan som så iallafall, för det var en KLAR skillnad på luft! Vi tog ytterligare en ca 30 minuters prom innan jonas träning var slut. Det var en ytterst trött vovve som slocknade här hemma när husse och matte kikade på det älskade Morden i midsomer... :) Och nu är det sängdags för både små och stora i det här huset! *ler*

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh vad mysigt! Jag längtar tills jag får komma hem och ta promenader med min lilla bebis. Har ingen isträning att promenera till, men jag kan promenera ändå fniss Jag kanske kan hitta en isträning... Timrå är ju inte allt för långt bort... Tåls att funderas på. Jag har ju inte så mycket annat att göra just nu.



Kram gumman!

2009-09-15 @ 10:45:55
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hihi, ja det är nog layouten det är fel på! Du är ännu gulligare än du redan är om du fixar en sån till mgi! Får man önska??? Isf önskar jag en klocka och en besöksräknare!!!! fniss



Puss

2009-09-15 @ 16:14:15
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/
Postat av: Nilla

Nytt inlägg hos mig nu :)

2009-09-15 @ 18:10:13
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0