Nu var det sådär längesen igen...

Skämmes på mig. Men jag hittar ingen riktig motivation! Jaja, sluta gnäll erica.

Gårdagen gick i varje fall åt till lite födelsedagskalasbak! Det bidde kanelbullar (MED kardemumma pappa, så bra att du slipper äta dom! hehe...) Dom bidde stora och fina och goooda! Tror nästan jag får gå å tina en innan sängdaxet! Ska slänga upp en bild sen. Nu är min mob död så den kan inte riktigt bidra med sitt strå till stacken. Dessutom bidde de tokgoda chokladrutor! På onsdag och torsdag ska det bakas mer. Sådäså.

Ikväll var vi på bio och såg Inglourious Basterds, min käraste, jag och kära MA! Den var väldigt mycket Tarantino. Men absolut sevärd! Extremt blodig dock, så den är nog inget för känsliga ögon. Jag kan ju säga att jag tittade bort en hel del! Så gjorde även MA :)

Nä, nu är jag sjukt trött.. Lite märkligt, jag är ju alltid så himla kvällspigg. Känns som de är nåt skumt i kroppen. Framförallt känns de väldigt konstigt i svalget. Får kolla upp saker o ting imorn...

Natti!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0