Datortimmarna minskar drastiskt...

...i det här fantastiskt makalösa vårvädret! Var ute i princip hela dan igår och idag. Har fått lite färg i ansiktet faktiskt. Känns trevligt :) Fast jag känner att det hettar i ansiktet, så de blev kanske lite för mkt av de goda!

Igår gick Jonas loss på vår trädgård igen! Rabatten fick sig en uppfräschning och OJ vad den behövde det. Bra jobbat älskling! Och idag fick Cash sig en dos av fixandet. Jag klippte ner honom totalt. Fast jag och Emmelie orkade bara med 3/4 av honom ungefär. Så mage, ben och ansikte får bli en annan dag. Råkade klippa nästan intill skinnet på ett par ställen... Det ser ut som om han är rakad där! Ooops....

Men nu ska jag allt hoppa i säng strax, så han där inne i sovrummet blir tyst å nöjd nån gång! :P "ÄÄÄlskling, är du på gång??!" Men det är trevligt att vara efterlängtad... *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0