Ibland är det bra med nödlösningar

När en viss liten hund lägger sig på täcket så stackars matte inte orkar dra täcket över sig, då är det bra med värmedyna och pyjamas..... :P

Nu ska vi snart käka sill och potatis. Lite påskfirande i efterskott eller nåt :) En sak är då säker. Jag kommer aldrig tycka om Abbas sill nånsin igen. Sladdrig sill eller en sill som det är lite tuggmotstånd i? It's a tuff one. Not. :) Det går fort att bli bortskämd! Fortare än ljusets hastighet skulle jag vilja säga.

Till maten skall vi även titta på en av de längre filmerna jag någonsin sett tror jag. En 138 minuter lång, efterlängtad Shutter Island! Det kommer bli asbra! Iallafall är boken sjukt bra. Så nu har vi kanske lite för höga förhoppningar jag och bror, eller så kommer den att just infria dom alla. Kan ju iallafall hoppas! :)

Ta hand om sig där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0