Jonas with his magic hands!

Den här mannen jag bor med innehar samma goda egenskap som min far. Det räcker med en liten touch från dessa herrars sida så brukar det mesta fungera igen.

Det finns en frikopplingsspak på min permobil, som sitter alldeles precis bredvid laddaruttaget. Jonas ändrade läge på den och vips så började den ladda. Mycket märkligt säger min hjärna, att den kunde påverkas av det. Det låter lite glappkontakt i min värld. Ska fråga mannen på hjälpmedelscentralen om han har någon förklaring på detta lilla märkliga dilemma!

Hur som helst, just nu laddar den! Jippi!!! :)

Tack Jonas! *ler*

Kommentarer
Postat av: mams

ja du ser, lite medvind nu då! :o) kraaaam!

2010-02-12 @ 19:43:46
Postat av: Pernilla

Vilken otroligt braig sambo du har! Håll i honom - dom växer inte på träd :)



Puss

2010-02-15 @ 00:00:07
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/
Postat av: moi

hihi, ja jag vet! han är jättebäst! :D Här ska hållas hårt, för resten av mitt liv hade jag tänkt! :) KRAAM!

2010-02-15 @ 02:35:36
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0