Börjar vi så smått tina upp?

Tog mig en liten promenad till arbetsterapeuten idag och det var faktiskt riktigt härligt! Termometern stod på -1 och det var riktigt gött! Undrar om min kära älskade andra hälft tänker vakna snart så vi kan ta en liten promenix till, med hunden denna gång?! Det hade ju förvisso varit härligare om det var soligt också, men man kan ju inte få allt här i världen! ;)

Hej o hå, för länge sen, typ i höstast så tänkte jag byta utseende på bloggen. Men sen tog det stopp av diverse olika anledningar. Det är bara ett sånt himla meck - men jag är lite trött på dess ansikte nu faktiskt. Det drar lite i kreativ-tarmen... Får se om jag uppbådar tillräckligt med ork, och bra fotomaterial till en annan header. Det var en annan femma såklart! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0