Ja lilla mamsen, de kommer här!

Utlovade ju fler bilder, så här kommer ytterligare en liten laddning!

2009-12-29 Lekte lite med mitt nya fina, roliga objektiv! Satt i köket och iakttog bland annat pippifåglarna i mamma o pappas fågelrestaurang på altanen! :)


2009-12-30 Fick besök av finfina familjen B! De bor för långt bort, som så många andra! Mamsen i familjen är en av mina bästa vänner här i livet, vi goes back a long time... :) Hon är anledningen till att jag fick äran att åka ner till Tchad i Afrika två gånger när jag var liten! De ni! :) Jag var bara 12 och 14 år när jag åkte ner, och de är sannerligen minnen för livet! Låt mig presentera familjen B!




Sedan lekte jag ytterligare lite med kameran på kvällen. Är lite smånöjd med resultatet faktiskt. Jag tycker det blev väldigt mysigt och juligt.



Mer kommer inom kort, jag lovar mamma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0