Lite bilder också kanske?

I tisdags så hängde jag en hel del med dessa två sköningar:

"Solen lyste och gräset lockade, och hela världen var så hjärtans glaaaad!"

Vi hängde i stallet för att den här fina killen skulle få sina fossingar fixade! Han är så stilig lilla Rocken! Duktig var han, som vanligt! *ler* Jag tror nog nästan bestämt att han tycker det är riktigt skönt att bli donad med! Lite fotvård sådär mitt i sommarn, med vinden fläktande i manen! Eller, ja, fotvår och fotvård, hovvård kanske?















Och lilleman hängde helst i skuggan från hästfinkan! :)


Är så tacksam att värmen är här idag! Har suttit ute och ätit, och faktiskt suttit i t-shirt *s* Cash har legat i min skugga och njutit i gräset ;) Välkommen värmen säger jag bara! *ler*

Min tappra, vackra, älskade lillasyster kämpar på med sina värkar... Nu har hon gått med dessa i 3 veckor! Idag fick jag känna på hur den lill* där inne hade hicka! Hela magen hoppade till på systeryster! Det är verkligen helt overkligt, hur ett helt nytt litet liv växer där inne i magen! Det är riktigt makalöst fantastiskt!

Ja, imorgon är det liksom dagen D enligt barnmorskan! Jenny hade väldigt ont ikväll, undrar om det kommer dyka upp ett litet liv redan inatt? Jag skulle nog trots allt inte bli förvånad isf. Men jag har ju gissat på att det skulle bli den 30:e juni, så isåfall missar jag ju äran att ha gissat rätt! Bummer... *skratt* Det är iallafall väldigt skönt och trevligt att vara här på plats in the middle of the action så att säga!

Det är dock klurigt det här med tid, längtan och att samtidigt ta vara på det man har. Jag syftar självklart på Jonas. Jag vill njuta av tiden jag är här, inte skynda på den med att ständigt gå och längta, men det är förbaskat svårt! Försöker att aktivt tänka på att tiden går tillräckligt snabbt ändå, något som min kloka sambo påpekat. Han har som alltid rätt, men säg det inte till honom ;)

Over and out för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0