Snabba tangenttryck

En superkort liten uppdatering tänkte jag få till. Är sjukt trött och varje ben i min kropp skriker efter sängläge, så den ska snart få som den vill! Tänkte bara skriva en kort rad om att jag nu är i norr! Körde upp igår em, så halv tre i "morse" rullade vi in på mamma o pappas uppfart. Är himla tacksam att allt gått så otroligt smidigt, Cash var exemplarisk och var både lugn och sovandes hela resan, alla 10 timmar som det faktiskt blev om jag räknar från avgång hemma på ön. Det blir ju lite extra stopp med en stycke liten vovve.

Det är iallafall så helt fantastiskt att komma upp till norrlands-sommar-nätterna!!! Det var ljusare här hemma hos mamma o pappa halv tre på natten än vad det var vid 23-tiden i uppsala :) Skulle även velat stanna en tio-tolv gånger längs vägen bara för att fota, för det var helt otroligt i morgondiset! Dimma som ligger över fälten och sjöarna och så soluppgången! Oerhört vackert! :D Nä, nu orkar jag inte mer för denna gång. Ska slänga in lite bilder imorn på min vackra höggravida lillasyster och oss andra! *s*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu är du hemma!!!! Snart kommer bebis!!! Då får jag också komma och mysa lite med bebis, kanske om jag har tur :)



Snart ska vi lägga spår också!!! Åh vad vi har mycket att göra i sommar märker jag :)



Kram

2010-06-23 @ 12:06:08
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/
Postat av: beccis

Men så mysigt! Nog minns jag de ljusa nätterna i norr från ifjol. Hälsa familjen så hjärtligt från mig.

KRAM

2010-06-23 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0