And home they went!

Nu har vi haft kära mams o paps här på besök över helgen! Vi har haft en ytterst soft och härlig sådan! Det blev inte många knop gjorda, och ack så fantastiskt härligt det är ibland! :) Vi har gäspat ikapp skulle man även kunna säga. Men nu är dom hemma igen, efter en ganska intensiv dag som kontrast till övriga dagar! Pappa fick hämta sin kära saxofon som varit på lagning - igen ;) Och en tripp till K-backa hann vi med också, med både info träff och lunch/middag innan vi hamnade på landvetter för en fika innan de vandrade mot flyget som tog dem norrut! Mitt noga planerade tidsschema satt som en smäck *s*

Jag tror att lilleman lurven blev helt matt av besöket :) För ikväll när jag kom hem efter ovan nämnda tripp så fann jag honom sovandes, och sovandes. Han har förflyttat sig i huset, men oftast lagt sig ner för att sova. Bredvid mig på soffan i datarummet, bakom mig på golvet i samma rum har han legat en bra stund nu, och ute i vardagsrummet slaggades det när jag kom hem. En trött liten general! Är säkert ovant att hålla reda på så många människor i flera dagar. Bra de, ja gillar't! Nu förflyttade han sig visst till sin bädd här inne, och somnade igen...

Som alltid och åter alltid, är det lika tomt när man kommer hem efter att ha skjutsat paranteserna till flyget. Nu dröjer det 3 månader innan jag får träffa dom igen, men då är det jag som åker norrut för min ovanligt långa sommarvistelse i norr! Men innan dess kommer kära älskade bror ner! Dessutom kommer han ju om bara en vecka! We Like! :D

Tack för titten mamma o pappa! Alltid härligt att få rå om er här hemma hos oss! :D Välkomna tillbaka snart igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0