JAA och NEEJ!

Timrå är färdiga för slutspel! Ytterst trevligt!!! Inte för att jag supportade och kollade på matchen, men sista sekunderna sågs iallafall ;) KUL helt enkelt!

Däremot skulle ju Salem vunnit ikväll! Så snubblande nära.... Tror tyvärr inte att Anna kommer ha en gnutta till chans i Oslo nämligen. Blir nog en botten notering där misstänker jag. Skrutt!!!

Idag var lurven ut med sin "farmor" och gick Hönö runt igen. Han var helt färdig efteråt. Maddlan som jobbar ikväll frågade honom om han skulle med ut och kissa några timmar efter han kommit in från promenaden. Då låg han på sin kudde. Han tittade lite slött upp vid frågan, och när jag frågade honom om han inte skulle gå ut och kissa då la han sig bestämt ner på kudden med huvudet igen. Så var det med den saken. Sen låg han där o sov en bra stund. Han fick en tjurmuskel sen när han piggnat till, och den höll honom sysselsatt ytterligare nån timma. Trevligt när de där små liven underhåller sig själva!

Jäpp, de var allt för ikväll. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag såg matchen - hur spännande och nervöst som helst!!!! Men ack så underbart när slutsignalen gick :)



Hihi, visst är dom roliga ibland små bebisarna våra, trött som ingen annan kan vara ibland :)



När kommer du hem igen då??? Du måste ju få DAP-grejen och skott-skivan.



Kram i kubik!!!

2010-03-14 @ 12:49:51
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0