Vååår!

Idag kom så den efterlängtade våren! I alla fall för en dag! Hoppas på att det kommer hålla i sig nu, men jag vågar nog inte tro på de faktiskt... Men idag är det helt fantastiskt ute! Gick bort till djuraffären och vägde lurven. Nu väger han 6,7 kg och jag tror att den kanske är rätt lagom. Bara han inte går upp så ska det nog gå bra med den här vikten! G som äger affären tyckte inte att han var överviktig, o de kändes skönt å höra... Men som sagt, upp får han inte gå! Det var hur som haver helt underbart ute, och när vi kom hem efter ca 80 min så ville jag inte gå in... Men tillslut kallade livet, och jag fick ge med mig. Termometern strålade då 10.2º YIHOOOO!

Kom bara kom våren, du är så hjärtligt välkommen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0