Börjar bli en dålig trend!

Den större delen den här veckan har jag inte kunnat somna utan har slocknat någon gång efter 03.30. Har 1.5 timmar kvar då :P Fast just i natt är det nog mest kroppens fel. Den är inte helt hundra. Och den gör mig lite nojjig. Gallan är inte glad på mig, utan molvärker i sidan sedan någon vecka. Så nu har jag tröttnat och tänkte behandla mig med lite Voltaren i några dagar. Det är bara det att jag egentligen inte ska äta den sortens värktablett av två andra orsaker. Dels är det min mage och matstrupe som inte gillar de så värst bra, så då måste jag trycka i mig Omeprazol för att lugna magen. Men sen är det framförallt det att jag ju äter en betablockerare för hjärtat och min höga puls. Och då ska man inte äta dessa värktabletter. Men jag har varit i kontakt med min läkare på hjärtmedicin vid ett annat tillfälle och han säger att eftersom jag inte äter betablockeraren pga hjärtsvikt så bör det inte vara några problem (tror jag bloggat om detta tidigare, ber om ursäkt ifall jag upprepar mig) :) Men det är det där "bör" som spökar. "Tänk om jag ändå inte skulle tagit den andra voltaren tabletten, tänk om kroppen inte gillade det? Tänk om jag gjort något dumt?!" Sen är det liksom kört, hjärnan nojjar på och jag får en känning av vad jag tror är den gamla hederliga bröstmuskeln.

Får nog säga ursäkta igen, vilket otroligt trist inlägg!!!

För att nämna något trevligare så var jag och min min assistent Madelen och min hundvän G och hennes hund iväg på en liten utflykt idag. Det hade öppnat en ny djuraffär i samhället närmast öarna som vi ville spana in. Sen efter det var avklarat (det gick rätt fort, var inte så värst mycket där) så gick vi och tittade på lamm! Dom var för söta! Vi tog oss även en skogspromenad och hundarna var så nöjda! Det var riktigt härligt väder, och vi var borta i nästan 2.5 timme. Sen var både jag och Cash trött!

Varför är jag inte det nu då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0