Har en trött kille här intill....

Tror att lilleman fått för mycket motion! *s* Eller, rättare sagt är det väl så att han bara är ovan - vilket helt och hållet är vårt fel och inte hans. För just nu är han så trött, så trött... Jag har piskat på mig själv nu, och bestämt att det SKA bli förbättring. Varje dag ska vi ut och gå, fast jag ger mig dispans om det regnar. Det har väl blivit lite för slappt på den fronten. Han har ofta fått springa i trädgården bara. *skämmas*
Men igår blev det iallafall två vändor, en riktigt rask sak i 40 minuter på förmiddagen som nog tog, och på kvällen gick vi bort till Heinövallen och tittade på husse och hans lag. Det var en mindre nöjd herre som satt med oss... Han gnällde och hade sååååååå tråkiiigt.... Inte ens vombenet var av intresse. Men jag bestämde mig för att vi skulle se hela matchen, och det gjorde vi. Två timmar senare var vi hemma igen. Cash fick träffa en Bichon Frisée också, fast han var så himla fult klippt! Men det verkade vara en trevlig liten hund! Fast Cash går alltid undan efter en liten stund, verkar som han vill hålla hundar han inte känner på avstånd efter den första kollen. Däremot när vi går längs vägen, så går vi förbi en tomt där det bor en liten Westis. Cash blir helt förstöööörd när vi närmar oss tomten, och gnäller längs med deras stora häck, och jag tror ändå inte dom har träffats någon gång. Men tydligen är den där Westisen nåt alldeles speciellt!

*ler* Jag skulle nästan försökt fotat Cash nu. Han ligger på soffan bredvid mig och sover. Med huvudet på sitt gosedjur. Han är så söt så det nästan gör ont! :) Men han ligger åt fel håll, och flyttar jag mig nu så kommer han bara flytta på sig också, and there goes that kodak-moment! *s*

Nä, nu måste jag få nåt i magen för relativt snart ska vi vandra till svärmor med hund och själva vandra vidare till min orkester som haft uppehåll i 2 veckor. Vi ska köra vår föreställning snart igen, så det lär behövas dammas av en smula! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0