Äntligen kom kameran med på en prom! *s*

Det har ju varit rätt bildfattigt här ett tag, så nu kommer en drös bilder. Jonas, jag, Emma och los lurvos var ute häromdan och vandrade, det var kallt men härligt! Det såg ut ungefär lite så här:

Emma i fotartagen!

 

Min finaste fina!

 

Och våran finaste fina! Cash riktigt Älskar att få springa omkring bland klippor och berg och bara vara hund! Lyckligare liten kille får man leta efter! Däremot har han inte riktigt lärt sig gilla vågprna. Han blir livrädd, så det här fotot är en ren bedrift från hans sida! Träning, träning... *ler*

 

Fina Emma igen! Utan kamera i siktet ;)

 

En helt fantastisk strålande dag! Det känns som att man varje dag det är så fint väder, tänker att man måste ta till vara på den här "sista vackra höstdagen" för man vet inte om det blir vinter snart?!

 

Märkligt att stenar kan vara så vackra?!

 

Stora killen står och spanar!
Taadaa! Matte fick lite uppmärksamhet, otroligt ;)


De var de där stenbumlingarna igen ja! *s*

 

Ett annat ständigt foto objekt - Vass! Ytterst tacksamt att fota *s*

 

Jonas tog över fotandet. Även jag var visst med på turen?! Två snillen står och spekulerar.... *s*

 

Det var väldigt högt vatten motför vad det brukar vara. Men fram kom jag. En himla envis karl har jag, bara så ni vet.

 

Och här är han i egen hög person! Envisare kan ingen vaaara...!
Det var allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Marcela

MEN så fint, o vackert o mysigt! :)

Vilken skön dag det där ser ut som!



Du är så duktig med kameran(Jonas kan han med!), blir glad av dina bilder! Massa kramar!

2010-11-09 @ 08:27:34
Postat av: moi

Men se där! Plingan på finbesök! :D Tusen tack måste jag säga, du är ju själv tokduktig på kamerafronten! :D Ja, vi hade en jättemysig tripp! De där stället ligger 10 min gångväg från vårt hem ;) Välkommen ner på finbesök på riktigt! ler



En hel hög med stora kramar!!

2010-11-09 @ 15:24:52
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0