En dyr historia...

Verkstan har nyss ringt, och det var ingen bensinslang som gått sönder. Det var en kylarslang... Kylen har gått sönder och tar in olja. Det var därför vi trodde att den läckte bensin när den där "glansiga" vätskan rann ut på asfalten... Bara en ny kyl kostar 7500:- sen kommer jobbet kosta mer än det dubbla priset av en ynka kylare. Det är helt sjukt egentligen! Dom skulle plocka ut kylarn och se om det går att reparera, isf lämnar dom in den till kylarservice. Det kan få ner kostnaden lite. Dom är väldigt hjälpsamma på Hedin Bil iaf, och han sa att om allt flyter på bra så kan jag få bilen denna vecka. DET vore de enda bra med den här historien. Så vi får se om det blir nåt restaurangbesök till helgen eller inte...! Nu ska jag försöka sova lite till ;) G'natt!

Kommentarer
Postat av: Honk

Men vilket förbenat sunk!!! Köp en Toyota eller nåt nästa gång :)

2010-11-24 @ 09:55:16
Postat av: ejja

japp! sunk i kvadrat! ja, de är ju inte utan att jag tänker "ska jag verkligen köpa den där dodgen om två år?! eller en tråkig men billigare historia?" :P



inte kan jag somna om heller... :)

2010-11-24 @ 10:06:27
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vilken misär... Tacka vet jag gamla 240 och en gubbe som kan fixa dem ;)

Nej men hoppas det löser sig och att ni slipper leva på vatten och bröd resten av månaden. sov gott! kram kram

2010-11-24 @ 10:13:06
URL: http://ansibecki.blogspot.com
Postat av: MA

nämen :( Vad är detta?! Stackare du Erica, ska ta ett snack med din bil! :(

2010-11-24 @ 13:13:05
URL: http://dnuldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0