God morgon!

Ja alltså, jag Har varit vaken i 3 timmar nu. Tro't eller ej! Men fy sketen vad jobbigt att vakna. För precis som jag misstänkte så kunde jag inte somna. Klockan tickade på rätt friskt och nån gång kring 4 så lyckades jag tillslut slockna för natten. Så 3,5 timmars sömn är en anings för lite faktiskt. Ifall någn undrade? Usch, jag blir trött bara jag tänker på hur lite jag sovit! *s* Det blir nog ett smärre under om jag klarar av att inte somna under dagen, men det ska nog gå. Jag har druckit mitt te vid tv'n, tände ett ljus och kikade på Rivstart! En väääldigt trött Cash sov i sin ena bädd intill tv'n. Ja han ligger förresten fortfarande i vardagsrummet och sover. Han som brukar följa med mig vart jag än går här i huset, ligger däckad där ute! Är inte ett dugg förvånad, den killen sover ju mer än mig vilket är en ganska stor bedrift *s*

Det kurrar friskt i maggen, så det ska bli gott med frukost strax! Ska nog ta en promenad med tröttisen sen, så kanske vi båda piggnar till! Kan ju iallafall hoppas! ;)

Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0