Grattis på oss!

 

Idag den 22 november firar jag och min älskling 7 år!

 

Det är helt sjukt att det redan har passerat så många år sedan den där dagen då du kom hem till mig i Jönköping, och jag var så galet nervös! Du var så trött din stackare... Du hade börjat jobba kl 6 i stället för 8, för att få gå tidigare och hinna fram till mig i någon vettig tid. Det gjorde du förvisso, men jag tror att du hade somnat på soffan fullt påklädd redan kl 21 eller om det var 22 *ler* Det var fullkomligt omöjligt att få kontakt med dig, du var heelt utkörd! Jag försökte fråga om du inte skulle göra dig klar för natten så du fick sova "på riktigt". Jag har för mig att ditt svar var,

eller snarare lät "Öhmgrfmm... Zzzz..."

 

Det var den 21 november det.

Dagen efter var du utvilad, och det blev även början på något

väldigt bra, fint och bestående.

 

Jag älskar dig min finaste, med hela mitt hjärta och själ.

De här 7 åren är bara introt på en lång

och vacker melodi!


Kommentarer
Postat av: moi

(sorry mamma, jag gjorde om inlägget och då försvann ju din kommentar! osmart av mig! pöss o kraam)

2010-11-22 @ 13:51:05
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Syster

Grattis till världens bästa syster och svåger!!

2010-11-22 @ 15:33:57
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: mams

gratulerar väl en gång till då! :o)

2010-11-22 @ 22:13:16
Postat av: Emmelie

Grattis får man allt säga =) kom ihåg när jag tog den bilden på er =) det va ju ett tag sedan precis när jag började hos dig. Hoppas allt är bra annars å hälsa gubben din Kram

2010-11-22 @ 23:24:37
Postat av: Quattis

Grattis lite i efterskott på er sjuårsdag! :)



Hoppas att bilen behagar hålla till helgen!

stor kram

2010-11-23 @ 11:27:17
URL: http://metelochlivslust.blogspot.com/
Postat av: moi

Tack hörrni sötisar!!! Ni gör mig alldeles glader i hjärtat! :D



Emmelie: japp, jag kommer ihåg det som om det vore igår! Men jag tror att de är dom ända vettiga bilderna på oss tillsammans, så dom får bli använda om och om igen ;)



KRAM på er!!! <3

2010-11-25 @ 15:34:38
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0