Hu så tragiskt!

Usch, det här var då ingen rolig historia! Hoppas innerligt att mamma och barn klarar sig utan större skavanker!!! Jonas var precis iväg och skulle köpa mina efterlängtade medumsiner, och jag tyckte att det tog en himlarns tid för honom! Nog för att apotek brukar kunna dra ut på tiden, men... Men då hade det alltså varit den här olyckan och ambulans, brandkår, ambulanshelikopter spärrade nog vägen en hel del misstänker jag... Usch, måtte de gå bra!!!

Ps. Nu har iallafall min hjärtrytm återställt sig, det är sååå skönt! Märker hur stressande det är för kroppen att gå med hög puls! Hur orkade jag förr?

Edit 101201; och idag blev det ännu mer tragiskt... Stackars alla inblandade! :(

Kommentarer
Postat av: Honk

Fy sjutton alltså :(

Undrar just hur han som körde mår också.. Bläää

2010-12-02 @ 17:53:16
Postat av: moi

Ja usch och fy.... han är tydligen fyrmänning med mamman, det gör det hela ännu mer tragiskt.. :(

2010-12-03 @ 00:17:09
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Honk

Seriöst?... Ja vad ska man säga... Hoppas han klarar sig.

2010-12-03 @ 00:26:27
Postat av: moi

Ja tyvärr är det så... :( Mmm.. hoppas på det bästa!

2010-12-04 @ 14:57:51
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0