Min helmysiga sköterska Jenny (tror hemlig...

0_dsc_0404 (MMS)

Min helmysiga sköterska Jenny (tror hemligheten ligger i namnet ;) kom in vid halv tio och frågade om vi var hungriga. Sen undrade hon vad vi ville ha :) En del pålägg fanns att välja bland men det blev en leverpastejsmacka för min del :) Till saken hör att frukosten egentligen var kl 8! Men hon fixade åt oss ändå. Det var in en sköterska kl 8 och frågade om vi ville ha frulle, men vi var så sjukt trötta att vi inte riktigt orkade det då. Hon skulle återkomma. Men hon trodde det bara skulle kunna bli en halvtimmes sovmorgon. Men kl 9 vaknade jag själv :) Så efter jag prexis klätt mig så dök alltså denna härliga Jenny upp! Natten har gått ganska bra. Jag somnade mellan halv tolv & tolv. Med all den där fina utstyrseln ni såg igår! :P Sen vaknade jag kl 2 & 3. 05.10 kom Eddie som gör mätningen in och plockade av allt. Så jag tror att dom fick ungefär 4.5 timmas mätning. Strax innan 6 sov jag som en stock igen ;) Det visade visst på ganska bra värden. Koldioxiden ökade dock en aning under mina perioder då jag drömde, och jag hade lite andningsuppehåll. Men inget alarmerande. Vi ändrade däremot lite inställningar på maskinen så att trycket ökade både på in och utandning. Men det kändes rätt mycket så nu blir det nästan att börja om igen! Ska även successivt öka upp trycket allt eftersom jag vänjer mig vid de nya värdena! Det får räcka som uppdatering ;) Ha nä bra hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0