Jösses amalia...!

Hehehe... Idag var jag och min käraste andra hälft in en sväng till staden för att shoppa maskeradkläder :) Vi har velat fram och tillbaka innan idag och det har varit allt från munk o nunna till cowboys. Ja, vi ska alltså på maskerad på lördag, därav den begynnande lillpaniken över att hittat nåt som passat oss. Vi lyckades dock komma iväg precis i rusningstrafiken, och hujedamig vilken trafik!!! Vi färdades från stillastående till 30 som högst under en kvart. En aning störigt faktiskt... Men efter mycket om och men så kom vi tillslut in till stan och till Bodega! Det finns för mycket o välja på alltså... De var kanske bra att klädavdelningen låg en trappa upp utan hiss, så Jonas fick äran att leta själv! Tillslut efter lite villospår på togafunderingar så kom vi fram till Pirat. Tyvärr hittade jag aldrig Jonas outfit, för den fanns tydligen inte på bodegas webbshop! Men det ska bli intressant om jag ens kan ha kläderna här till vänster! *S* Det måste gå, för jag tänker inte byta! :P

Phu.. jag är så konstant trött. Jag begriper inte riktigt vad det är med mig. Jag sover rätt bra på nätterna, men vaknar o är minst lika trött som när jag gick o la mig. Blääää så tröttsamt!!!

Imorn ska jag förresten iväg med Jonas till svenska mässan och Leva och fungera mässan! Jag ska dit och träffa Patrik från Permobil för att kolla upp lite saker inför min nya bil nästa år! Det är många små detaljer som måste fungera, å det ska förmodligen göras en del ändringar inför nästa bil motför den anpassning som är gjord på min nuvarande. Det verkar som att det kanske blir en Chrysler igen! Märkligt.. jag som sagt att jag aldrig ska köra Chrysler igen..... :P Hur var de nu bror, man ska aldrig säga aldrig? ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Leta rätt på Furubodas monter på mässan så får du träffa på pappa Tord. Kram

2011-04-04 @ 22:44:33
Postat av: moi

Hej Kicki! Välkommen hit! Så roligt! Ja jag ramlade på Tord det första jag gjorde! Så fantastiskt roligt!! Vet inte om jag ens vågar tänka på hur länge sen sist det var! Men det var verkligen en höjdpunkt idag! :D Bra att du tipsade honom att hålla utkik också ;) Själv läste jag ju inte din kommentar förrän nu i bilen, på väg hem! Kram!

2011-04-05 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0