Livet är skört, ta vara på det!

Jag har ju som jag skrivit tidigare följt Lindas blogg en längre tid. Däremot har jag varit lite slarvig den senaste tiden med att besöka alla mina bloggar som jag tidigare hälsat på hos minst en gång per dag. Så det hade gått några dagar, från torsdagen förra veckan tills i tisdags natt innan jag läste på Lindas blogg. Där stod det fruktansvärt tragiska att Linda fått somnat in... Hon dog i tisdags eftermiddag vid halvfyra. Trots att jag inte känner henne, så drabbade det mitt hjärta så hårt. Vi hade faktiskt sms:at lite och skulle egentligen ha träffats en snabbis, men magsjuka drabbade hela hennes familj så det blev inte mycket med det! Men tack vare att hon skrivit så öppet om hela sin resa, så har vi läsare verkligen blivit inbjudna till hennes tankar och liv. Det gör att vi är många som trots allt sörjer en sån tapper, på ett sätt okänd kvinna. Jag önskar så att det här bara hade varit en elak dröm för familjen. Men nu är det tyvärr den bistra sanningen... Linda blev förra årets hjältemama och här kan ni få se intervjun som gjordes i samband med det.

 

Dina bloggvänner kommer sakna dig något oerhört.
Vila i frid fina Linda, och kärlek och
frid till de dina önskar jag er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0