Joråsattene!

Tänka sig, jag lever :P Den här stackars bloggen har då inte varit flitigt besökt av mig de senaste. Jag har som lite tröttnat på nåt vänster. Sen att det inte går att blogga från iphonen gör det inte bättre! De var så smidigt o skriva på telefonen förr, tills jag skaffade min ajfån :) Då tog de stopp! Iphone i all ära, men vissa saker kommer den lite tillkorta med faktiskt! Blogg.se har ju sagt att dom ska ordna det här med en fungerande app, men det verkar ta en himla tid. Fast nu verkar dom ha en möjlighet att uppgradera sitt medlemskap med "Premium-teman anpassade för iPhone, Android och iPad". Men det kostar ju pengar! En summa varje månad. Jag vägrar!!! Såå, jag funderar helt allvarligt på att lämna den här bloggen och bege mig till wordpress som jag vet fungerar från fånen. Men jag ska fungera ett litet tag till.... ;)

För övrigt har jag just precis (så när som, åker imorn) avverkat mina obligatoriska veckor uppe i norr hos min familj. Förra året fick vi ju lilla tillskottet C i familjen när lillasyster fick sitt första barn! Så då spenderades 8 veckor här uppe! I år har jonas sen semester, vilket innebar att det blev 5 veckor för mig här uppe (istället för mina i vanliga fall 4) eftersom jag så klart var tvungen att infinna mig i början av juli till lillemans kalas! Och för att titta på nämnda lillemans far som spelade teater så det förslog! Mattias är med i Kvartersteatern som i år satte upp Robin Hood, där Mattias hade rollen som Will Scarlet (heter han va?!), Robins närmste man. Det var en helt fantastisk föreställning! Mattias var HUR duktig som helst, och svägerskahjärtat var stolt som aldrig förr!

Platsen för skådespelet, Norra berget i Sundsvall.


Mattias i egen hög person, sjungandes för glatta livet ;)


Little John i en knivig situation med Marion :)


Sundsvalls Robin Hood och Guy of Gisborn (hur de nu stavas!)

Annars har mest min tid gått åt till att mysa med den här killen! Han är så himla fin lilleman! Han bara växer och växer! Och nu har ju stora killen fyllt 1 år, och dagen innan

började han att gå. Han är så himla snabb i utvecklingen, och om 4 månader när jag kommer upp hit igen för de årliga jul och nyårsfirarveckorna, då kommer han vara huur stor som helst! Mosters lillhjärta! Kommer sakna ihjäl mig redan när jag sätter mig i bilen imorgon... Jag kan i ärlighetens namn inte säga att jag längtar hem, men jag har samtidigt verkligen ingen längtan efter att bosätta mig här uppe igen. Det är märkligt hur man är funtad! Men självklart saknar man familjen när man bor så långt ifrån. Och självklart gör det en stor skillnad när det finns en sån här söting med i ekvationen! Hans fantastiska leenden gör ju att man bara dör en smula! Ja, ett är då säkert. Jag kommer sakna mitt lilla livs levande lyckopiller! Älskar dig plutten! <3

Kommentarer
Postat av: Beccis

Klart du ska skaffa wordpress! Överlägset bästa appen när det gäller att blogga från mobilen. Puss!

2011-08-09 @ 11:46:33
Postat av: Madsan

Roligt att läsa hur du haft det.

Jag tycker det är sköj att du är tillbaka nu!

Kramar <3

2011-08-11 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0