Tjiho! En ny dator i familjen! *s*

Vi har länge pratat om att vi skulle köpt en laptop att ha just för de gånger vi åker norrut, och andra tillfällen då det är bra med en bärbar burk. Nu har ju min käraste älskling skämt bort mig med en så himla stor stationär dator att jag började surra om att köpa en laptop innan jag åker upp till min efterlängtade familj på torsdag. Jag hade planerat in ett besök till Media markt på onsdag, men min käraste tyckte att han och jag skulle åka in till netonnet idag istället! Och nu sitter jag här med vår fina hp och håller på att föra in det där jag behöver ha med mig för mina norrlandsveckor! Det känns verkligen jätteskönt att inte släpa med mitt stora stationära monster ;) Nog för att det är ruggigt gött o sitta vid min stoora fina skärm, men det blir bra med den här fina lapisen nu! :D Välkommen in i familjen HP! *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0