Ja det är väl på tiden?!

Får be så hemskt mycket om ursäkt för min fullständiga frånvaro. Har haft total bloggtorka, och dels har jag en väldigt irriterande öm axel som gör ont när jag skriver. Det har liksom inte lockat till några skriverier direkt! Men jag tänkte att jag iallafall fick titta in och säga hej, jag lever! ;)

Det har hunnit hända en hel del här hemma sedan sist, för pinsamt nog så är det ju en månad sedan jag fick till någon text. Min kära mor, syster och systerson var ner i februari! Lilleman fick flyga för första (men då rakt inte sista) gången! Resan gick strålande bra, och typ 5 min innan landning så lyckades Casper somna *s* Så här söt är man när man flyger!

Det var så otroligt mysigt att få rå om dom alla tre i några dagar, och särskillt mysigt är det såklart att pussa på den här lilla plutten! ;)

Förvisso föredrar jag nog uppsynen här nedanför med tanke på pussandet ;)

 

Vårt härliga lilla charmtroll! *ler* Man kan nog inte bli mer stolt moster än så här tror jag! *ler*

Ja, sen så hade jag lyckan att få ha lillebror här i några dagar nu i veckan också! Har tyvärr inga bilder i burken på detta, jag tror jag även glömde fota maten i måndags när vi var på en av våra favoritställen i stan. Just nu är min globetrottande bror i Paris och har ett stycke spelning. Imorn spelar dom i London! Och på söndag kommer han hem till norrland igen och då ska lillasyster firas! Önskar vid såna tillfällen framförallt, att sverige inte vore så himla avlångt! Jaja, ska inte tjata mer om detta.

 

Aj, nu skriker axeln åt mig att jag verkligen borde sluta med detta... Hoppas innerligt att mina laserbehandlingar ska ge valuta för pengarna. Gjorde min första i tisdags och det gjorde faktiskt mindre ont efteråt. Men nu har värken kommit smygande allt eftersom igen. Längtar tills tisdagens omgång!

 

Jag och Cash sitter o väntar på att herrn i huset ska komma hem med mat! Har tänkt testat "Malins Frestelser" denna fredag! Hur låter inte den här menyn?

 

Läckert före: TOMATBRUSCHETTA MED PARMASKINKA
Varmrätt: CITRONSTEKT FLÄSKYTTERFILÉ MED KRÄMIG PARMESANPASTA
Sött efter: CAPPUCCINOPANACOTTA

3-rätters för 150 kronor får bli den här helgens lyx! Imorn blir det korvstroganoff ;)

Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Maten låter jättegod, systersonen ser söt ut och så verkar det ju va lite synd om dej... Säg åt den där axeln att den får ta och skärpa sej!



Din bror tyckte att vi skulle ta husvagnen till er i sommar. Det tyckte vi lät som en bra idé! Finns det någon "gratis" plats eller ska man boka in sig på en camping? Vi får väl höras om detta närmare men är det tal om camping så bör det ju bokas i god tid.

kram kram

2011-03-11 @ 22:04:38
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: mams

ja men äntligen en uppdatering! :o)

2011-03-11 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0