underbart!

Vi har verkligen fått den perfekta hunden för vårt liv! Cash å jag gick å la oss rätt sent, kl 2. Jonas o en ytterst motvillig cash var upp på lite tvångskissning halv åtta. Sen rusade cash till sovrumsdörren. Jonas fick rycka in på jobbet en stund idag, så när dom ringde innan tio å sa att det var dags, skuttade cash till i rena förskräckelsen av ringsignalen. Sen somnade han om. Vi sov när Jonas kom hem igen.. Å vi sov tills klockan var kvart över ett! Då Jonas å jag slog upp våra ögon, å cashen sakta började vakna till. Han gick upp till husse å la sig på hans arm o blev gosad med. Det finns ju inget bättre än å bli kliad på magen, enligt vår hund. :) När husse tyckte att han var tvungen å gå upp bytte cash myspartner o kom å la sig på min kudde o pussade på mig. Så klockan var närmare tjugo i två innan cash kom upp och ut. Men inte skulle han kissa, nej, nej. In igen och la sig i sin bädd i sovrummet. Tills matte var påklädd och gick därifrån. Då var det inge kul å ligga där inne.. Jag tror inte att det är helt vanligt för en 4.5 månaders valp att vara så morgontrött som vår snöboll till hund! Eller vill jag bara tro det? :) Well, well! That's it for now. - KRAM -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så lite så=) ställer gärna upp igen om jag kan=)

2009-05-27 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0