Ja de är sant nilla! *s*

Hehe, sant som de är sagt - de var hög tid för ett nytt inlägg! *s* De är så hopplöst när det gått så lång tid, för då tänker jag att det är så mkt som ska skrivas å vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja! Å så stannar de där... *ler* Men jepp, nuså! *s*

Min käraste älskling och jag har haft två dundereffektiva dagar! Igår donades det med Cashs badbalja. Vi (läs Jonas *s*) borrade hål så vattnet skulle kunna rinna ut, och sedan var det dags för etapp 1 i hundbadandet. Dvs att borsta hela lilleman. Från nos till svanstipp! *ler* Sen så fick han hoppa ner i plasket! Inte riktigt helt roligt enligt honom! Jonas fotade lite, men jag har inte fått tummen ur som vanligt, så dom bilderna ligger i tryggt förvar i kameran :) Det var extremt välbehövligt iallafall, han var nästan mer grå på benen än vit! Sen teamworkade vi lite, jag borstade och Jonas blåste med hårfönen, och efter en timma så var han ett litet fluffmoln! Får allt bli ett till inlägg lite senare idag när bilderna är överförda. :)

Idag var det vårt hem som fick sig en liten dos. Vi har planterat om alla våra blommor! Det var åxå ytterst välbehövligt. Har tänkt tanken i 2 månader nu... Men med en liten spark i baken av Jonas, så vandrade vi bort till handlesträdgår'n och köpte 40 liter blomjord och lekakulor! Å sen stod vi ute i skruttvädret med en lycklig vovve kring fötterna. *ler* Himlar vad vi slet! Men nu är det gjort! Å jag är hiiiimla tacksam att vi var tre denna gång o inte två ;) Tack älskling för hjälpen! Du är bäst!! *ler* För övrigt, måste ju skryta lite om denne duktige karl! :D I lördags var vi och kollade på honom när han spelade säsongens första hemmamatch med fotbollslaget! Cash tyckte väl kanske att det inte var riktigt så himla kul som resten av oss tyckte, men det får han vänja sig vid! Tittade på när Hönö IS (som klättrade upp i div 4 förra säsongen!) vann över Önnered med 4-1! Jonas Karlsson stod för 3 av målen!! Wihoooo!! :D Duttig duttig pälskling! :) Å nu ska han snart smita iväg på träning igen.. Cash skulle nog kunna tänka sig att följa med husse o springa lite tror jag! *S* Igår fick Cash för övrigt testa på att springa bredvid Jonas som cyklade! De gick skitbra! Det får bli lite sånt i små doser - vill ju inte overdo it!

Bläää, nu är jag trött på de här konstiga vädret. Det har känts som om regnet hängt i luften i två dagar nu, men inget regn kommer. De är jättelågt i tak o jag blir så tung i kroppen o trött! Sool, ge mig soool!!! Ja just ja, imorn kväll ska jag nog sola hos svärmor! De ska bli så skönt så skönt! Men törs nog inte ligga mer än 10 min imorn. De är ett extremt effektivt solarium!!! Med D-vitaminer! Asbra ju! :) www.texontyger.se/sunsmile där kan man läsa en del om det! För övrigt, så har jag gjort hemsidan ;) Tycker den blev rätt ok.

Nä, nu är jag tom i kolan, dags o spela nåt spel en stund. Tror jag... :)
Ta hand om sig där ute!

- KRAM -

Kommentarer
Postat av: Nilla

Wohoo!!! Äntligen ett inlägg!!! fniss Hoppas allt är bra med dig! Vad skönt att ha en sån händig man - jag hoppas han jag fastnat för är detsamma, hittills har han i alla fall infriat mina förväntningar och drömmar!!!



Kram

2009-04-22 @ 17:43:06
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0